16 December ♥

OMG TJA :D

IDAG....så sluta våran engelska lärare ;_; Första gången jag har gråtit för att en fröken har slutat uscchh fyfan kom hem med tårar i hella ansiktet </3


BE POSTIV: Aaa kollar på new moon nu efter som att jag har varit så efter med twilight hade liksom bara sätt eclips x) kollade på twilight (första filmen) igår :) imorgon blir det eclips (igen,,, för att jag inte kommer ihåg vad som hände)Sedan tror jag att det är brewking down (nej jag har ingen susning hur man stavar till det) som kommer efter eclips för visst finns det 4st twilight filmer som är ute nu? Följer ni twilight filmerna? VILKEN ÄR FAVORITEN AV FILMERNA opps caps svicker igen </3 Nu undrar ni säkert varför ändrar hon inte bara och skriver om och kanske rättar stavningen jo för jag är lat (som sakt) och helt enkelt orkar inte... Jag har desutom sett min förra klass på lilla aktuellt självklart ska dom vara med jag visste det jag kände på mig det + jag visste det B-) pussi puss...♥
 Jag har börjat förstå varför folk gillar Edward han är bara såååååååååååååå mycket söttare nu O_o Men håller nogg mig till min Ulle ♥

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Skulle du vilja tjäna hundra kronor för varje person som läser din blogg? Det vill säga, om 10 personer läser din blogg så tjänar du tusen kronor? Jag lovar, detta är inget skämt. På bara två dagar har jag tjänat över tusen kronor. Gå in på min blogg och läs mer :)



http://sstille.blogg.se/2011/december/tjana-hundra-kronor-for-varje-person-som-lase.html#comment

2011-12-17 @ 11:08:08
URL: http://sstille.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Skulle du vilja tjäna hundra kronor för varje person som läser din blogg? Det vill säga, om 10 personer läser din blogg så tjänar du tusen kronor? Jag lovar, detta är inget skämt. På bara två dagar har jag tjänat över tusen kronor. Gå in på min blogg och läs mer :)



http://sstille.blogg.se/2011/december/tjana-hundra-kronor-for-varje-person-som-lase.html#comment

2011-12-17 @ 11:48:24
URL: http://sstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0