19 December ♥

Hejsan hoppsan!


Idag har jag ridit på Chess som var helt underbar♥. När vi åkte till ICA fick vi syn på den här vackra varelsen...

Jätte stilig faktiskt =) (Bilden kommer från helahelsingland.se)

_________________________________________________________________________________________


JAG altså jag har bestämt mig för att jobba på i skolan vilket ni också borde/ska/skall/måste/om ni vill (dom orden har jag lärt mig i skolan ;) ) Jah så kämpa på vidare! (Y) Fast man kan faktiskt inte riktigt säga att den här dagen blev lika lyckad med mitt mål eftersom att vi har suttit och kollat på lilla aktuellt sen film och pepparkakor nom nom :3 sen minns jag inte mer :DDDDDDDDDD
________________________________________________________________________________________  
Fan vad fantastisk jag är med mina sträck! ♥  Jag har funderat på hur i allsing dar alla människor ändrar sina kommentar ruttor och tror jag har hittat en lösning KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL LÖSNINGEN :D 

Tänkte dela med mig med lite David guetta jag vet att jag skriver på länken men orkar seriöst inte ändra det :$

 
//Klara

Kommentarer
Postat av: Frida (sakusei)

sv: Tack , tack!



Kram/ Frida ( www.sakusei.blogg.se )

2011-12-19 @ 22:51:13
URL: http://sakusei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0