23 December ♥ - Jävla Gävle som är så fucking perfect...

Sho bräääää

Idag var jag i Gävle och shoppat igen... :blush: . Jag (mamma) köpte en jätte söt pippi tröja (till mig) med  polokrage  och ett par örhängen sen har vi varit i Ikea och i Hööks! :D,Ginatricot ♥,HM m.m :) Det var sååååå hääärrr skönt med mer space här i Hudik så äre så litet :c Gävle är liksom lagom it's good :cool:  Men det var en snubbe förbi oss och mamma sa att han var drogad så han var fett läskig :s Men det är julafton imorgon OMG YEEEEEEYYYYY <3<3<3<3<33<3<3<33<3<3<3 Vi köpte present till Michelle,Jemma,Tua,Kerstin,Bosse,Tomas,Philip och Anton för vi ska fyra jul med dom fast inte med Michelle och Jemma men vi köpte till dom med nu är det bara Julia som jag ska köpa julklapp till ;) Kaninerna ska få lite kanin godis och hundarna får ben och dom vi ska fyra julafton hos har en sjuuukt söt hund som heter Lelly som vi har köpt en tomte dräkt till (våra hundar har vi redan köpt till ;) )  GOD JUL sockergrisar ♥Min kamra hade slut på bateri så då blev det Lolcam ;) 
 

   


Kommentarer
Postat av: michelle

meeeen klaaaraa ja behöver ingen julklapp :O <3<3

2011-12-24 @ 10:35:08

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0