7 December ♥

CHA tja TJA tjenna CHABA tjaba^^...höhö :'c

Idag har jag inte gjort så mkt.men jag har suttit med gosupermodel.se ett tag :) Det är faktiskt en jätte rolig sida...:d http://se.gosupermodel.com/tscinv/d7oJAIZDLpQhFJUK  Om ni undrar så heter min modell Roxy!1 urscchh hatar det namnet men man var juh 10år då så ;) Jag har även gjort en ny modell som heter Din farfar som jag gillar :3 Idag har jag också ättit upp 8:an på luckan i julkalendern (MOWHAHAHA) <.<  . Jag har städat som en stor idot men som en *stolt idiot* Jaa vah mer då :s  Igår gick jag till taxin utan skor för dom bygger ett stort jävla håll i marken O.o fråga inte varför... + Jag blev tvungen att skriva ner alla läxor :< + Dumma skor + jag är lat.   (vi åker taxi till skolan och från skolan i det här fallet från skolan) 
Här har vi lite youtubeisar:



Det här är då en snubbe som fick Michelle att gråta STYG POJK :mad: Men sen blev hon skit sur när hon såg den andra videon x) (http://johnsonmichelle.blogg.se/)



Tycker Nicki Minaj är skit cool :D Kanske min nya idol...(tror inte det)

Kramizzarr ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0