9-10-11 December ♥


Eftersom jag har inte har orkat göra inlägg på 2 dagar skriver jag dom här istället :). okok? ;) Den 9 December: Hadde jag inte gjort så mycket då. Inte vad jag kommer ihåg i alla fall c: Men jag hadde hafft idrot (Y).  10 December: Då vare Lucia om 1 timme som ni kanske kommer ihåg eller har läst x)  hehe... Och jag hadde typ panik eftersom att jag och Hanna skulle sjunga själva på tänd ett ljus :$.  Men sedan skulle tydligen Lookket och Emelie också sjunga med där och jag bah: ehh okej x). Men det gick så bra så... När vi hadde sjungit klart allt latsho lejban koko bang så fick vi gå till ett annat hus och fika (gratis :D) . Och hadde så skojigt så.  när vi hade käkat klart så kom Jultomten med godis 8D Då vare en tjej som börja gråta för hon var rädd för tomten igentligen vad är dom rädda för? Det är en snäll gubbe,snubbe som kommer med gratis julklappar kan det bli bättre? :D Därimot är jag rädd för clowner och docker speciellt dockor med läskig ansikten ni vet mördar dockor på tv :s dom är läskiga. Aja sedan när jultomten hade varit där och hoppade ut ur fönstret igen så bestämde jag och Johanna och Linus att vi skulle springa efter Jultomten (som var en tjej i år <.< ) . Johanna fick  en påse till Julia av tomten eftersom hon trode att Julia inte fick någon och då ville Linus få en ått hans lille syrra men då sa Johanna att Linus inte hade en lille syrra så då sa han till mig vist har jag en lille syster och jag bah: ömmm vah.. jo ja. Men då gick tomten och Linus blev arg och börja kasta snö bollar på tomten :< Då knuffa jag Linus i en snö hög  (liksom jag vill ha julklappar i år?! -.-) haha,När vi hittade Julia då för hon var borta,borta helt spårlös så hadde hon redan en påse men då fick jag godis av Johannas extra påse :D mmm candy ♥ Nu blev det mycke text känner mig stolt B) 11 December: Det är altså idag fan vad smart jag är ♥ Hmm idag har jag...Suttit/söttit något upp en massa Jul grajor :3 Altså julpynt. det var väll det God jul och god nattt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0