Du borde...

kolla Michelles blogg! KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN :D Jag ska faktiskt erkänna att jag är ganska stolt över att jag kan skriva en sak så kommer ni ditt 8D ...Michelles blogg handlar om det mästa bästa ;) Ridning välldigt mycket hon är en shyst tjej på 12 sommrar hon skriver mkt om sin absolut favorit häst Master. Jag vet att många säger att ingen kan vara perfect men sorry det säger inte jag :3 För Michelle är liksom en person som är min dröm person haha asså typ som precis som jag vill vara dåh :) Hon ritar helt fantastiskt bra och skriver som en gud O_o rider som inte vet jah skit duktig! BYTT LIV MED MIG MÄNNISKA^^

Hittade världens sötaste bild på henne när hon var liten från google ;)

Kommentarer
Postat av: michelle

haha meeen sööötaa klaaaraa sluta nu <3

och bilden, uuusch!

2011-12-18 @ 14:49:11

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0