Pussringt???!

HAHAHA man kan inte sluta älska Khadidje :D♥



Sen så har min prins gjort en cover ;) :


Och har missat ett nytt numer av Frida :( men jag såg den i vår lilla ica och ska banne i mig köpa den :D 

Det nya numret av Frida :D :D :D :
MÅSTE KÖPAS MÅSTE KÖPAS MÅSTE KÖPAS 8D♥


IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII MIN ♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Mukar du mot mig backar jag puckar...
Och har chattat mott en på gosupermodel.se som säger att han är hennes men fan i henne :3
Så ni vet är jag du :) Och hennes text är inringad.






Sorligt :'(


MEN SHOLILLE LING NU SKA JAG STÄMA UPP STÄMNINGEN 8D
 



Haj då ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

ööh. lol? :P



fin blogg btw :D

2011-12-18 @ 18:23:02
URL: http://mynameislinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0