Shooooo :*

Nu har det varit jul och närmar sig nyårsafton! Jihhhoooo :3 Jag ska fyra nyårsafton med Julia :) . Bara till läga att det är den 29 December idag altså är det 2 dagar kvar till nyårsafton  .

Och idag har jag SHOPPAT *BIG FUCKING SMILE*  deta har jag köpt dahhh + en kladdkaka ♥

Alla klädderna kommer från Ginatricot.
Synd att jag inte orkar sätta på mig byxorna för då får ni inte se hur sjuuukt snygga dom är på mig ;* dom kosta 199kr.


Båda tröjorna  kosta 99spän Jooooo Ska bara till läga (hihi) att jag drömde att jag var en gangsta när jag sov hihih <333 .
Ni förstår jag har letat som tusan efter dom här tröjerna men dom fanns inte i min stl O_o Så jag köpte en L och en M .

99kr
 
Passande naglack till halsduken från Kicks.


Jag har inte gjort inlägg på länge eftersom det var en jäkla storm här och togg vår ström och granens studsmatta... fyyyyy inga läskiga stormar får komma till mig ;_;



Det var nogg allt puss puss :*



Kommentarer
Postat av: Mari

En sån där halsduk ska jag också införskaffa tror jag ser så sköna ut?

2012-01-01 @ 11:18:39
URL: http://flerbarnsmorsan.blogg.se/
Postat av: Simone

OM NOM NOM 8D<3



snygga kläder!<3

2012-01-04 @ 18:40:33
URL: http://wizard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0