Badhuset^^

Idag har jag varit med skolan på bad inomhus dåh och jag hade glömt mina kläder på bussen  vilket vah så kul....
Jag skulle ha någons bikini och handuk som någon hade tappat ;d  Så det vart lite random hade röda bikini trosor med vita prickar och sen en svart överdel ganska snyggt... :P men dom var juh begangnade :O
Men änu värre var att jag skulle låna en begangnad handduk också och jah mysigt ;)

Sedan när vi badade ha! jag stänkte ner han som jobbars papper x3

När vi skulle ta på oss kläderna så märkte jah att bakom kläderna låg min påse med badkläderna kul då har jag altså sprungit runt och badat i någons annas badkläder och använt någons handuk ;$ Istället för att använda min nya snygga bikini :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0