Dagens outfit och ''dagens'' skoldag Jippy!

 
Idag på skolan hade vi elevensval och jag har juh valt idrott (ångrar lite) Jag svättades som en gris :S 
HAHA fick springa i kläderna där uppe jag hade jeans och långkalsonger under 1tröja under den stickade tröjan och ett line under det  nice ;)  Jag och 2 tjejer har blivit TVINGADE    (HEMLIGT  det var min idé)  hitta på en dans på 2dagar det gick juh bra ;S Och jag skulle tagit med mig musik men då kom jag på jag har juh mobilen med låten i! :D hmmm tror inte det ska bli så enkelt för mig för mobil stängde bara av sig så där :o
Sen dansa vi och dom andra som hade valt idrott skulle härma och ''vi'' skulle tydligen va som fröknar men dom andra i min dans grupp sa inget och då vart det värsta pinsamt och jag bah: hihihihihihihihihihihihihi
Sedan när dom andra skulle göra sinna idrotts grejor svettades man som bara den :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0