Discot är avklarat :D

HAAAJ :> nu har jag partat och svettats och skrattat och dansat och snackat i mikrofonen och gett 50kr i dricks så nu ska vi bane i mig få en massa pengar till klassresan YIHHO Ü <----SÖT :<
så på discot då....Jag Hanna och Lookket och Agnes och Mina har gått runt och bara tagit i alla som satt ner och DANSA :D hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi
Det var en kille som bara gick runt och drack cola så jag och Emelie frågade bara så här:ÄEEEJ LÄGET? KOMIGEN NU DANSAR VI :D
Han tittade på oss som vi var idioter HAHAHA <3
Och det var lite LiMbO också det var kul.
Sen så har vi också hafft utklädnings tävling och HAHA vi sa att Hannas mamma van c:

DANS HOPP DANS HOPP SVETAS HOPP DANS SKOJ DANS SKOJ ALLA KLARA JAG HUH? ;O DANS HOPP.....

Puss ;*




Kommentarer
Postat av: hanna

hihihi mm det var kul men hög ljut

2011-10-28 @ 21:55:31

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0