Redo för Halloween fest klara färdiga gå!


Tjenixen!

Idag har jag fått min sjukt snyggaaaa peruk med posten den är olagligt snygg! Men inann vi köpte den undrade jag smart som jag såklart är
-Mamma kommer den passa mitt big huvud då?
Och självklart skulle den passa.

Men nu när jag sitter och njuter av den vackra peruken så har jag kanske hafft på mig den i 15min och känner redan att jag kommer svimma det är som en stor spindel som håller fast sig i huvudet och suger utt hjärnan...
Vi får se hur det går på festen! btw den är på söndag ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

snöggt ;)

2011-10-26 @ 19:16:20
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: hanna

2011-10-27 @ 18:55:05
Postat av: hannisen

ha den på dickot !!!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-27 @ 18:55:51

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0