50 års partaj ;)

Inte förs nu har jag kommit hem...hem ljuva hem

Vi har gjort en massa galna lekar och en från engmans kapell han  var riktigt awsome 


Här är några bilder på mig med kläderna som jag hadde




Här är bilderna från festen :3 :


Den glada Åsa som fyllde 50

Det fanns oxå tipspromenad.....

Ganska skuma lekar...
God mat serverades Ü

Jag vet att man inte ska leka med maten men....

Sett ganska snygga killar oxå :< Men säger inte vem... xD

Sätt spök händer i nötter....p:

För drinkar (:

Presenter 
som borde vara mina


Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: kul att du gilla det .D

2011-09-18 @ 16:40:24
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: haha, tack! :)



godis är goott :D

2011-09-18 @ 17:10:32
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Åsa 50 år

Hej Klara! Kul med lite bilder! Hmmm undrar just vem den snygga killen kan vara, måste vara någon av Elias gamla hockey-kompisar misstänker jag! Det får vi grunna på ;)

ps Tack för att ni kom och förgyllde min fest, kul hade vi!

2011-09-19 @ 19:37:08

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0