AgNeS





SHHHHOOO KÖT OCH BLÅBÄR MED PASTAJ P:

HAHA jag var hoss Agnes idag jävlar va vi flummade xD Vi snakade mycket om dom dära snyggingarna oxå XD ♥

.....Och jag gick i skit...

....Men jag vet inte vems skit........

....Och jag vara bara tvungen att skriva det.....

AJAJAJAJA Jag och Agnes spelade något sånt hära scary game båda skrek som bara den XD ♥

Sedan lurade vi hennes pappa att köra det HAN skrek och HAN hadde händerna i luften och bah: AAAAAAA
HAHAHAHA SÅ HIMMLA KUL 8D Sen han bah till Agnes låsas mamma:
-Vart du rädd???

Hon skrek inte ens ^.^

OCH JAG BAH HAR SÅÅÅÅ TRÖKIGT :D
SÅÅÅÅÅÅÅ godbay :<

Satan oxå vet inte ens om jag kan stava längre heller....^^^:o

Juste jah trampa i skit i skogen och filmen där uppe är en video från det dära spelet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0