Selena + Justin = <3 Skvaler skvaler ;)

Själv tycker jag det är väldigt gulligt att dom är ihop :D
Vissa tycker Selena Gomez  är för gammal för Justin Bieber men alvarligt hon är 2år äldre liksom?
Jag och Ulrik Munther har juh faktiskt redan gift oss ;) Och han är bara 5år äldre en mig :D

Bevis:

;)

Selena har till och med gjort en tatuering med Justin:
 

Det är lite överdriv om du frågar mig.... :o


Lite taffs
:bigeyes:

 Selena och Justin någonstans ;) Det är jag och Ulrik snart :rolleyes:

Sen har det också ryktas att Selena är gravid :o Vilket jag tror sisådär på....



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha visst ulrik munter??:DD<33333

2011-09-29 @ 18:14:19

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0