''Jobba,jobba,jobba''

Heeeelllluu nu sitter jag på mammas jobb (kul liv) och bloggar lite här och där har inte så mycket en att säga förutom ''hej''. Och förutom allt detta:

Idag vara jag och klassen på museum med en utställning om lika och unika som handlar mäst om Glada Hudikteatern men även att alla är unika men ändå lika,det var skoj,skoj  man fick ta bilder på sig själv....spela in vad man tyckte om hella grejen,sina egna tankar helt enkelt...Jaoow,vi fick göra egna skugteater men det skulle handla om att alla är unika och det dära dåh.Då skulle mina skuggfigurer föreställa 2 hipp pop bröder som kaxar mot Maja (hon som är med i filmen ''hur många lingon finns det i världen). Då skulle jag prata med värsta mörka rösten hehe...alla sa att jag lätt som en kille och nu ska vi sluta prata om det hära eftersom det var extremt pinsamt :>. Hella stället var mys pys men jag,Michelle och Lookket fick gå till en annan utställning efter lika och unika utställningen där fanns det bio Wiie ♥ Om Jesus då. Så det var super skojelojigt pusselelelellelelellelelpuss:*
Museumets blogg:http://likaochunika.blogspot.com/

 

Juste jah det var en filmare där också som filma oss och tog kort varför vet jag inte ._.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vilken hårfärg ska jag välja näst? :)

2012-03-01 @ 00:34:34
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0