~DEN NYA KILLEN~

Alla fröknarna gick på rast med kakor och bullar när Snurre sprätt dansa moonwalk.


Idag har jag varit i skolan första skoldagen. Jah vet att det här kanske låter konstigt men det känndes faktiskt bra ni vet när man får träffa alla kompisar :) . Jag säger det här 1 gång för alla jag kan INTE sy så jag total sucks on sysjöjd :/ som vi hade idag dåh. Och vi ska börja med språkval. Och om det finns Kinesiska (vilket det förmodligen inte finns) så ska jag ta det! :D . Men mamma säger att det är bäst att lära sig Spanska men jag vill ha antingen Kinesiska eller Franska punkt slut.


Det är en ny kille som har börjat i våran skola som heter David från Tyskland så vi kan bara prata Engelska med honom men det går lika bra det  ;) . Han var faktiskt jätte sjyst mot mig och Michelle han hjälpte båda oss att torka borden sen så frågar han om han får gå med oss på rasten och han var faktiskt jätte rolig och prattglad :) . Sen var det lektion och då skulle vi städa våra bänkar. När jag (som vanligt) hade papper och saker överallt frågade han om jag ville att han skulle hjälpa mig. Jätte gulligt! En ny Killkompis! :)



GÖÖRE DIN DAG TILL DET  BASTA PÅ ARET ANNERS ER DU BRAH EN DÅHE SÅ mihihihi.... C'':
 
haha sitter och tittar på Simpson och wow vilket bra foto jag fick OwO


Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Allt bra? :D

2012-01-10 @ 17:08:38
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv; jag har inte tagit alla bilderna i bloggen själv :) men jag redigerar alltid mina bilder i photoshop! ändrar skärpa, kontrast och färger. det är både roligt och så får man snygga bilder :)

2012-01-10 @ 20:29:34
URL: http://mylibrascale.blogg.se/
Postat av: A.B

Tack detsamma! :) Vad roligt med en ny kille i klassen!

2012-01-19 @ 20:13:11
URL: http://belloos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0