Hemma från stallet!

Hejsan soppsan :>


Nu har jag precis kommit hem från stallet.Det var nämligen en liten göllig hundutställnings tävling alla hundar  där vah jätte söta <3.Jag hade med mina 2 hundar Mio och Snoddas, dom var självklart alldeles galna eftersom det var både en MASSA hundar och hästar där vilket mina hundar blir helt galna av ;3. Jag fick ta hand om toast.
Och det var faktiskt kul hähä ♥ Jag togg även några bilder från dagen och här kommer dom...

En massa bilar fanns också där...

Världens sötaste ponny ♥



Smo sotta hestar ♥

Dock vågade jag inte ta kort på när alla stog ine i ridstallet med sina hundar så jag gjorde det när väldigt många av dom hade åkt hem.



Här jobbade jag ;) :


Det var allt från mig ses sennare! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0