''Jag har en helt egen padda''

Hahaha fölot </3 Men nuäre så att jag tänkte berätta om min padda xd
Han heter Love och kommer och hälsar på oss varje midsommar oavsett om det rengnar,snöar,solar O.o Han får en lite puss varje gång och några klappar när han kommer och hälsar! Och en dag ska Love bli min prins that's is true fakts. Han är 3år gammal.Jag tror han kommer eftersom jag ''typ'' rädda hans bro. Hans broder låg i hetan på gruset och blev uttårkad så jag la han i våran dam på en sten men så där så att han är nära vattnet efter den dagen så hade han rört sig lite granna och konstigt nogg blivit större O.o.Nästa dag var han ännu sture.Nästa dag blev han ännu störe.Och nästa dag blev han ännu störe...Han typ svullde upp eller nå ._.


Sista dagen låg han som när jesus dog på korset fast på stenen. RIP . Den dagen när han blev död så ''begravde'' Jag och Emelie han...fast på ett mer välkommande sätt hähähä.

<----Loves brooo

We miss you Roffe </3 :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0