Mitt liv känns piss just nu.

Fy fan, jag vet inte riktigt vad det är nu eller så vill jag bara inte skriva det.  Plötsligt  nu känns hella världen patetisk som att man bara vill försvinna do know what i mean? Jag har gråttit i panik 3 dagar nu och det känns bara aa piss. Som igår haha jag hade inge vett i skalen,hela mitt huvud var i helvete... Jag typ bara drog i öronen och skrek med tårar som sved ganska mycket ._. . Men vah gör man? Hur gör man? Vad ska jag göra? Leva vidare och låsas som inget? Det är nogg förmodligen det jag får göra just nu.
Jag har till och med kastat datorn i golvet idag så nu är den i två delar ^.^

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag vet hur det känns, det är väll bara at försöka att strunta i allt skit, även om det är så jävla svårt.

2012-02-01 @ 17:10:57
URL: http://ellinorastrand.blogg.se/
Postat av: Cassie

Söt blogg :)

2012-02-01 @ 17:17:12
URL: http://awesometown.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0