Satsa på FÄRG :D

Sholivippen!
Idag har jag testat på att köra lite färgsminkning och det sågg ut som om jag kom från 80-talet :$
Men jag har därimot lite tips på hur DU syns mera! :D Och jag har sätt och läst att det är färg som gäller och det är juh alltid kul med färg? Och nu är juh jag absolut inte bra på att sminka men jag tycker att det är kul stt testa och lite bra är jag nogg...:> 




 
När jag ska på fest eller något liknande brukar jag använda glitter eyeliner på hela ögonlocket. Först kommer det att fastna haha typ dåh... Men det torkar strax!



Färg på läpparna :)



Lite vanlig eyeliner.
Och en snygg outfit och sen....


POOFF OCH EN FÄRGPINGLA KOM! :D






Självklart posar man lite också...


Kommentarer
Postat av: isabelle&celina

jättefin blogg ! :D



läs gärna min :)

2012-01-29 @ 00:19:04
URL: http://lovefaithhope.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0