Jag har juh varit borta så...

Hej hopp shola hejsan hipp pop, Det var längesedan eheh nu när det har varit sommarlov så erkänner jag att jag inte har varit duktigast på att blogga men därför tänkte jag slänga in ett snabbt inlägg om det. Jag har funderar på att göra en ny blogg som kommer att vara mer seriös som ni kommer se mig minst 3 gånger varje dag i superaktiv alltså (y). Men det enda som fatas är.. 1. Lyckas få låna mammas dator till ny header bakgrund osv. 2. Skaffa en grym kamera. 3. Klura ut mer och lära mig mer om bloggar. 4. Känna pengar till ny kamera. Summa på pengar som jag hade från första dagen på sommarlovet till nu, Från början hade jag 2700 kr och nu är jag pank hihi så där små duktig på att spara^^ Men så fort jag är igång igen så länkar jag nya bloggen! Ps, nytt inlägg om vad jag har gjort på sommarlovet be right here så snart som möjligt (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0