bästa bussturen ever!

med michelle jonson.




hahahahaha åå guud det var så jäkla kul i bussen med Michelle som jag precis hopppa av :D ...Det värsta var vad som hände när jag kom hem.... haha det börja med att jag sjöng lite med katterna....sen gick jag in i huset jag bor i^^ sedan skulle jag gå ut med hundarna men jag slängde kopplet upp i taket medans jag sjöng med katterna som fick komma in i mitt hus♥ och då slog den till i lampan jag vart super rädd och la en fis :) jag är bara för gullig ♥ Love to myself ♥ BE HAPPY!! :D ( typ bara Michelle och Lia och alla i bussen som förstår vad jag mennar med be happy mjaaao) nu ska jag gå ut med hundarna inann hunden äter upp kopplet jag precis slängde i lampan :) Shoo :*


Bild för vad jag ska göra i dag kommer snart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0