Följ mig på lovebasket!

Nu har du möjligheten att följa mig på lovebasket. Det står i en lite rutta i min sida där det står saker om mig .Klicka på ruttan där det står mylovebasket då kommer du upp till en sida om mode och kläder där man kan sätta in sina favorit kläder från alla möjliga hemsidor.Man kan även känna pengar på något sätt men det har jag inte förstått mig på ännu :$. Så när du kommer upp till själva sidan så skapar du ett konto och sen kan du gå in och klicka på min profil och där står det follow och när du klickat där så kommer allt som jag typ gillar som typ är min stil upp i ditt konto tror jag aja. Det är gratis att bli medlem men man kan på något sätt känna pengar på det där också + att ni får mig en glad känsla wiie! ;)
Du kan även klicka här nere:
Klara Martinsson - Mylovebasket.com mode online

Kommentarer
Postat av: Vicki

Sv: Tackar Klara! :D

Vill du göra ett länkbyte? :)

2012-03-20 @ 12:02:53
URL: http://vickiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0