.hej.hej.gå.på.stan.

Hej jag är lite små sne idag.. Det börja med en bra frukost som tur va :) Idag så ska jag gå och se hugerspelen! :D åå har lägtat så mycket över att får se den... Jag ska gå och se den med Mina,Julia och Hanna.Igår var jag på stan med Emelie,Wilma och Lookket,vi var på en gratis sminknings grej vilket var skoj eller det var i alla fall vad jag tyckte xd dom är väl inte så ine i smink antar jag..Sedan gick vi på stan med mina hundar och träffa på Emil i luneberga..och David.Vi alla gick upp till en djuraffär och då blev Wilma biten av en mus tror jag eller nå thing.Så vi fick gå till badhuset och tvätta såret.
Tyvär så fick jag ingen bild på oss efter sminkningen eftersom Emelie inte ville bli fotad höhö,men där i mot  har jag en bild på hunger games ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-03-31 @ 16:24:25
Postat av: Michelle

Hunger games är skit bra :p Ha de bra med dina bffs, hahahaa skoja, eller gjorde ja??. Men puss ses på söndag :*

2012-03-31 @ 16:25:10

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0