Min älskling ♥

together forever asg. Min älskiling och jag hade skit härligt idag...Eftersom det fanns så mycket is på gatan så kunde vi inte rida där så vi red i hagen istället..Där fanns det en massa snö och man kan väll säga att hästarna hade mycket vårkänslor ;) När jag red på Rose så skulle hon rulla runt det hände 8 gånger men 2 gånger då jag var på henne ;) Och när jag trava med henne så skulle hon gallopera nästan in i ett stacket...Men det var rätt kul x3 Tillslut fick jag ta av henne sadeln eftersom hon skulle rulla sig så mycket ♥   Jag älskar henne så otroligt mycket min lilla busunge ♥
I andra hagen var det som dom 3 musketörerna haha jätte söta faktiskt ♥
Efter stallet åkte jag och mamma och fika hoss Kerstin och Bosse NAMANAMNAM.

Lite bilder från  dagen:


6st sånna hära märken fanns det i snön efter att Rose hade busat ♥...Det värsta var att hon inte bara rulla sig 1 gång utan flera gånger i dom dära 6st hållen...




 Viking ♥ :



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0