Söker kille....

Han ska ha magmuskler,kunna sjunga,blond,söt,snygg,prins,kunna laga mat,kunna städa,snäll som satan,få mig att må bra,älska mig för vilken krulle duns jag är,vara vacker,ha världens sjukt unikt vackra bajsnödiga leende,ha världen vackraste inersida,vara miljöaktig,gå på gym,Stor stor bra mäktig humor!!,ha grymt bra klädstil,gå på någon sport,finnas vid min sida,eget val: ha snygga skor,vara galet snygg,få mig att skratta,snygg,snygg,otroligt snäll,hjälpa dom som har det svårt,älska djur,kunna franska,eget val: ha snygga skor och slutligen vara ganska öppen så vart har vi prinsen någonstans? OwO äeh vah satan vi nöjer oss med ölmagarna ♥

Kommentarer
Postat av: You know who..

Klart han ska va bra! Inget dj has... ölmage ok - bara han har humor och är snäll, och lagom snygg.:)

2012-03-09 @ 22:35:24
Postat av: Felicia

haahaha det har du så rätt i men potatisar e nog såååååå mycket godare

2012-03-13 @ 15:32:54

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0