Stan.


Nu siter jag på mammas jobb och internetar lite granna...
Jag har varit på stan idag,själv,forever alone i know men aja,jag köpte ett läppglans som jag tänkte köpa till Michelle eftersom den var röd och hon vill juh ha rött läppstift men bajamaja jag trode det vara läppstift och inte läppglans så bajs den var inte ens röd -.- bajs HM. Jag köpte en väldigt butiful halsduk som jag gilla mkt desutom kosta den bara 30kr Wihoo! Jag köpte en tröja på JC som vara rosa och superduper fin men den fanns bara i XXS och XS liksom ååh så jag köpte XS den var skit liten men jag kunde inte prova den eftersom det bara fanns 1 provmakapär och där stod en kille i cirka 20min eller nå jag kan inte klockan så så anklaga mig inte för nå :* .
Men jag ska byta tbx den till en annan tröja på Lindex sennare.På Åhlens fanns mina dream come true skor och jag bahh gaah eftersom dom bara fanns i stl 36 och 37 Men dom hade kostat 499kr men på rea och kosta 149 galet! Men ska banne i mig gå tbx och fråga om dom har några fler storlekar för dom var så himla drömlikt vackra ♥
Jag har köpt lös godis för 9kr och en läsk.
Ska lägga up lite bilder på kläderna också när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0