Igår...

Skuttade jag runt på en stubbe.. Och skulle gå på friidrott men det vart lite trubbel (a) så här gick det till:
Emelie ville följa med mig hem och det gick jag med på.så det gjorde hon utan att jag frågade mamma 😱.Btw mitt i allt borde jag berätta att min ipån gick sönder i förgår på baksidan.När emelie var hemma hos mig gick vi till långskjön och var där en stund och sen där så vart jag jätte skit nödig så jag gick på baja majan där och där inne fanns det inge toalett papper så jag blev tvungen att använda mossa^^.Sedan hade vi sjukt lite tid på oss att komma hem..så vi fick skynda oss snabbare en vinden hem Btw vi köpte choklad på vägen Btw jag vet att jag kommet bli ett stort jäkla svullo...sen när vi kommer hem var mamma hemma och gissa vad?Jag hade missat friidrotten och mamma vart arg så jag passa på att vissa min trasiga mobil.Mamma hade köpt mig en present den dagen det var ett sjukt snyggt skal! Vilken lyckad dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0