Min blogg paus...

Som jag har haft har varit över helgen till nu då har jag varit på världens bästa klassresa!! Vi var i Uppsala i 2dagar och
Gröna lund i 1 dag. Har haft så himla mysigt med skratt,bad,sanning eller konka,karuseller och en massa anat skoj! Jag bara måste berätta vad som hände när jag Mina,Linus,Wilma,Kalle,Agnes och Lookket gick i spökhuset. Det var en människa utklädd till en varulv som ställde sig framför oss förmodligen eftersom vi vänta på några andra skulle komma och gå efter oss eftersom vi alla var dödsrädda.. Hursomhelst så var varulven läskig som fan och jag klappa till han på nosen och ville bara springa förbi han hahaha ska aldrig mer gå in ditt höll på grina ihjäl mig haha :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0