Trött frysen hungrig är jag

hands in the air if you want pancakes!

Har varit på möte med mamma hos fröken men ska berätta mer om det senare. ;)

Trött,frysen och HUNGRIG är lilla jag...
Har varit i stallet i flera timmar nu och jagat vår jäkla häst i hagen som inte vill komma ut och käka gräs för "hest sniffa gres right?"Och sen är man juh tvungen att stå och vänta i hundra år på att han ska komma till mig..Vi får väl se när det händer.. Men han har juh bara varit så ett tag nu liksom förut kom han alltid så fort man kom så han borde nog sluta med det snart ska ta i hårdhandskarna på Söndag då jävlar ska min fina filur komma!! Men våran andra häst Leya har varit super duktig med att äta gräs för henne var det juh no problemo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fin fina namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0